You are here - Phony Navy SEAL of the Week... Phony SEAL Class 130 Clown... I was 131...

Phony Navy SEAL of the Week... Phony SEAL Class 130 Clown... I was 131...


November 30th, -0001 
3613 | Rating:



Don Shipley BUSTs another SEAL Imposter. James claimed to be a Navy SEAL for his bodybuilding CRAP and he was not...


I won’t BLAST James or his business because I think he learned his lesson and he knows 'someone' is watching him if he ever utters the words NAVY SEAL again...


I’ll be there to correct James...



Comments

You must be a member to post comments.

Join Now!


hax0rmort avatar
10/05/2016
23:41:39
hax0rmort said....  

i love your story to the ladies! haha! and there Mrs. Diane is in the back waving, ahah, love it! cute!

Fletcher avatar
01/22/2016
11:22:59
Fletcher said....  

Humble pie must taste like shit.

1 person likes this
moonshinegrrl avatar
12/07/2015
07:34:48
moonshinegrrl said....  

He admitted to embellishing but went sideways getting all syrupy at the end

tbone avatar
12/03/2015
13:01:13
tbone said....  

Senior,

I see you were exceedingly frustrated at James. Save that anger and frustration for the "Super Deuches" that continue the facade under direct pressure from yourself. He admitted to the lies and "embellishment" and you should take some joy from that.

My family is enjoying the work you do.

Warm Regards

2 people like this
PacificNW avatar
11/11/2015
00:11:01
PacificNW said....  

Sweet, Laz. Good job. Well done. This is how we get results. Thanks!

Lazarus avatar
11/07/2015
13:29:30
Lazarus said....  

SAY HI TO DANNY BERNATH: oooh, courtesy of someone else:
Home; 239-288-6034
Cell; 503-367-4204
Email; USSYORKTOWNCVS10@YAHOO.COM
http://www.therecorder.com/id=1202727067078/Yelp-Stuck-Battling-Reviewer-Suit?slreturn=20151007132305
Or http://www.wweek.com/portland/article-5118-daniel_bernath.html

Just Google search "Daniel A. Bernath" and look at the results. I advise you to have plenty of popcorn and beverage when you do, there's plenty. :D

DD973_Doc avatar
05/21/2015
21:30:43
DD973_Doc said....  

Laying it on kinda thick there at the end, wasn't he?

Lanun187 avatar
05/18/2015
18:42:29
Lanun187 said....  

Senior...... So when will you be coming over here to Yokosuka, JP to do some motivational speeches for youth out here........I think it would be awesome..... I am sure the BSA would be happy to have you talk to the kids...... I know my boys would love it......... You would not believe how much this place has changed..... (I got here in 92)

Lazarus avatar
05/06/2015
18:47:53
Lazarus said....  

Chief, If you still have it, I'd love to hear "Steve the pig guy" part 2! That one was almost as bad as Hoskins the fucking Buckeye "Pumpkinhead"

va73 avatar
03/04/2015
17:41:43
va73 said....  

LOL Senior "I love you..." "I ain't ready for that!"


Website Content © 2017 Extreme SEAL Experience Videos